«Навчання працівників органу сертифікації продукції та послуг, які виконують роботи щодо індивідуального затвердження колісних транспортних засобів»

Прогрмама навчання працівників органу сертифікації продукції та послуг, які виконують роботи щодо індивідуального затвердження колісних транспортних засобів (36 годин, 5 днів)

 

Тема 1.  «Угода про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів», 1958 року з поправками 1995 року

  1. Правила ЄЕК ООН, перелік та серії поправок до них 
  2. Директиви та регламенти ЄС, перелік та зміни до них 

Тема 2.  «Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання» (Наказ Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012р. за  № 521)

  1. Загальні положення
  2. Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження
  3. Перелік вимог щодо індивідуального затвердження конструкції КТЗ (нових) категорій M, N, O, L
  4. Перелік вимог щодо індивідуального затвердження конструкції КТЗ (б/к) категорій M, N, O, L
  5. Форми сертифікатів відповідності. Вимоги до оформлення та ідентифікації.
  6. Класифікація, визначення типу, варіанта, версії колісних транспортних засобів та обладнання
  7. Особливості застосування технічних приписів до КТЗ спеціального призначення

Тема 3. ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання»

  1. Сфера застосування,  терміни та визначення.
  2. Вимоги щодо безпечності технічного стану КТЗ.

Тема 4. Правила ЄЕК ООН, Директиви та регламенти ЄС.

  1. Сфера застосування нормативних документів.
  2. Екологічні норми, позначення рівня екологічних норм КТЗ.

 

Мета навчання – вивчення особливостей діяльності органу колісних транспортних засобів та підвищення кваліфікації його працівників.

Дорожньо-транспортні засоби (ДТЗ) є об'єктами підвищеної небезпеки. ДТЗ та частини до них повинні відповідати вимогам нормативної і конструкторської документації та мати маркування для їх ідентифікації.

Cертифікація дорожніх транспортних засобів (ДТЗ) їх складових та приладдя є обов'язковою вимогою в більшості держав світу. Ця діяльність проводиться відповідно Женевської Угоди 1958 р., учасниками якої є практично всі держави Європи.

Україна приєдналася до Женевської Угоди згідно із Законом України від 20.02.2000 р. №1 448-111 "Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року", заявивши про намір застосовувати на своїй території Правила ЄЕК ООН, що додаються до Женевської Угоди.

Для реалізації робіт із сертифікації ДТЗ в Україні існує нормативна база, що представлена законодавчими актами, державними та галузевими стандартами України, а також міжнародними нормативно-правовими документами (Правила ЄЕК ООН, Директиви ЄС). Сертифікація дорожніх транспортних засобів проводиться відповідно до статті 29 Закону України «Про дорожній рух» та статті 8 Закону України «Про автомобільний транспорт» з метою запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров'я та майна громадян і навколишнього природного середовища.

 

У приєднаних файлах Ви можете ознайомитись із:

  • інформаційним повідомленням;
  • договором № 20/2-2017про надання послуг з проведення навчального семінару на тему «Впровадження стандартів ISO серії 9000 з управління якістю на підприємствах України в контексті Європейської інтеграції») ;
  • заявкою для участі в навчально-практичному семінарі.