Навчання працівників випробувальної лабораторії колісних транспортних засобів

(36 годин, 5 днів, вересень, жовтень, листопад 2017 року)

Мета навчання – вивчення особливостей діяльності випробувальної лабораторії колісних транспортних засобів

Дорожньо-транспортні засоби (ДТЗ) є об'єктами підвищеної небезпеки. ДТЗ та частини до них повинні відповідати вимогам нормативної і конструкторської документації та мати маркування для їх ідентифікації.

Cертифікація дорожніх транспортних засобів (ДТЗ) їх складових та приладдя є обов'язковою вимогою в більшості держав світу. Ця діяльність проводиться відповідно Женевської Угоди 1958 р., учасниками якої є практично всі держави Європи.

Україна приєдналася до Женевської Угоди згідно із Законом України від 20.02.2000 р. №1 448-111 "Про приєднання України до Угоди про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів, 1958 року з поправками 1995 року", заявивши про намір застосовувати на своїй території Правила ЄЕК ООН, що додаються до Женевської Угоди.

Для реалізації робіт із сертифікації ДТЗ в Україні існує нормативна база, що представлена законодавчими актами, державними та галузевими стандартами України, а також міжнародними нормативно-правовими документами (Правила ЄЕК ООН, Директиви ЄС). Сертифікація дорожніх транспортних засобів проводиться відповідно до статті 29 Закону України «Про дорожній рух» та статті 8 Закону України «Про автомобільний транспорт» з метою запобігання реалізації продукції, небезпечної для життя, здоров'я та майна громадян і навколишнього природного середовища.

Цільова група: семінар призначений для працівників випробувальних лабораторій та органів сертифікації колісних транспортних засобів

Теми навчання:

Тема 1

«Угода про прийняття єдиних технічних приписів для колісних транспортних засобів, предметів обладнання та частин, які можуть бути встановлені та/або використані на колісних транспортних засобах, і про умови взаємного визнання офіційних затверджень, виданих на основі цих приписів», 1958 року з поправками 1995 року

  1. Правила ЄЕК ООН, перелік та серії поправок до них 
  2. Директиви та регламенти ЄС, перелік та зміни до них 

Тема 2

«Порядок затвердження конструкції транспортних засобів, їх частин та обладнання.» (Наказ Міністерства інфраструктури України від 17.08.2012р. за  № 521)

  1.  Загальні положення
  2. Сертифікат відповідності щодо індивідуального затвердження

Тема 3

ДСТУ 3649:2010 «Колісні транспортні засоби. Вимоги щодо безпечності технічного стану та методи контролювання»

  1. Сфера застосування,  терміни та визначення
  2. Методи контролювання технічного стану КТЗ
  3. Обладнання. Методика застосування
    • випробувальний стенд для перевірки гальм FACOM CLS.FR25A
    • комплекс діагностичний (газоаналізатор) STARGAS mod 898
    • комплекс діагностичний (димомір) Smokemeter mod 495/01
    • шумомір-аналізатор спектру ОКТАВА-110А
    • прилад для перевірки фар ОПК
    • вимірювач світлового коефіцієнту пропускання автомобільного скла ИСС-1
    • прилад для вимірювання сумарного люфта рульового управління КТЗ ИСЛ-401М
  4. Протокол випробувань. Форми. Правила заповнення.

Тема 4

Правила ЄЕК ООН, Директиви та регламенти ЄС.

  1. Сфера застосування нормативних документів
  2. Маркування на відповідність нормативним документам

 

Участь в семінарі дозволить підняти професійний рівеньпрацівникам випробувальних лабораторій та органів сертифікації колісних транспортних засобів.

 

Заявку для участі в семінарі просимо надсилати на адресу:                      

nnc@dndi-systema.lviv.ua, natalia.hots@lp.edu.ua

Адреса ДП НДВ “Система»: Львів, вул. Кривоноса 6

Додаткова інформація за телефоном 067-927-08-53 – Гоц Наталія Євгенівна, керівник Науково-навчального центру ДП НДІ «Система».